بلوک سیمانی سبک و سنگین

چهارشنبه هفدهم آذر ۰۰
(21)
(0)
بلوک سیمانی سبک و سنگین

مزایا و کاربرد های بلوک سیمانی :

مقدمه:02177839766

در ادامه این مقاله می‌خوانیم که بلوک سیمانی چیست و چه مزایا و ویژگی هایی دارد. همچنین مطالبی را در مورد قیمت بلوک سیمانی و خرید آن ارائه می‌دهیم و با انواع مختلف آن از جمله سبک و سنگین بیشتر آشنا می‌شویم‌. علاوه بر این، می‌‌خواهیم مطالبی را در مورد بلوک سیمانی بدون ملات ارائه دهیم. بلوک سیمانی بدون ملات

دیوار بتنی خود ایستا

علاوه بر مواردی که بیان کردیم، این مصالح ویژگی ها و کاربرد های دیگری هم دارند که در صنایع مختلف از جمله دیوار چینی و ساختمان سازی از‌ آنها استفاده می‌کنند. بلوک های سیمانی سنگین به مصالحی گفته می‌‌شود که ترکیبات و ضخامت‌ آنها بیشتر از انواع دیگر بلوک ها است و اندازه‌ آنها بزرگ تر است.

همچنین می‌توان گفت از بلوک های سنگین بیشتر در ساخت دیوار های محوطه و سازه های بنایی استفاده می‌ شود. علاوه بر این، بلوک های سبک در سقف های تیرچه بلوک کاربرد های بسیاری دارند و در مقایسه با بلوک های سنگین وزن کمتری دارند و ضخامت‌ آنها کمتر است.

بلوک های سیمانی سنگین از ترکیباتی مانند شن و ماسه پر می‌شوند و دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی در ساخت دیوار های محوطه و.... هستند. همچنین می‌توان گفت از بلوک های سیمانی سبک به دلیل این که وزن و حجم کمتری دارند برای ساخت دیوار هایی که سبک تر می‌باشند، استفاده می‌کنند.

خرید بلوک سیمانی و قیمت آن ها:

افرادی که در تهران زندگی می‌کنند، می‌توانند برای خرید بلوک سیمانی تهران به کارخانه های تولید کننده این مصالح مراجعه کنند و بلوک های مورد نیاز خود را با هر اندازه و حجم که می‌خواهند، خریداری کنند.

قیمت بلوک در کارخانه ها بسیار ارزان و مناسب است؛ چرا که اگر‌ آنها وارد بازارها شوند، قیمت شان نسبت به قیمت اولیه دو برابر می‌‌شود. به همین دلیل افراد می‌توانند برای خرید‌ آنها به کارخانه های شان مراجعه کنند تا‌ آنها را با قیمت مناسب و ارزان تری خریداری کنند.

قیمت بلوک سیمانی به دلیل اینکه جزو مصالح سبک و کم حجم می‌باشند، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه و قیمت کمتر این مصالح را خریداری کنند و برای اهداف مورد نیاز خود از جمله دیوار چینی از‌ آنها استفاده کنند. از طرف دیگر می‌توان گفت افراد با خرید بلوک سیمانی می‌توانند دیوار ساختمان ها را با استحکام و مقاومت بسیار زیادیبچینند.

علاوه بر این، بلوک سیمانی بدون ملات نیز از مصالحی است که بسیار مقاوم و با استحکام است و علاوه بر اینکه قدرت و انسجام سازه و دیوارها را بالا می‌برد، باعث کاهش استفاده از ملات ها و ترکیباتی مانند شن، ماسه و سیمان می‌شود. همچنین می‌توان گفت این بلوک ها علاوه بر اینکه مصرف ملات و مواد را در ساختمان ها و دیوار چینی کاهش می‌دهند، از آلودگی های محیطی نیز جلوگیری می‌کنند. این نوع بلوک ها به دلیل این که بدون ملات هستند، وزن سبک و حجم کمتری دارند. به همین منظور جا به جایی و حمل‌ آنها بسیار آسان و راحت است و هزینه خرید و استفاده از‌ آنها ارزان و مقرون به صرفه است.

خلاصه اینکه افراد می‌توانند با استفاده از این مصالح پیش ساخته و مقاوم، برای دیوار چینی ساختمان ها از‌ آنها استفاده کنند و از استحکام و انسجام شان به خوبی بهره مند شوند. همچنین‌ آنها می‌توانند هزینه و قیمت مناسب و ارزان تری برای خرید این بلوک های سیمانی پرداخت کنند.

 

بلوک سیمانی در تهران

بلوک سیمانی در تهران، بلوک سیمانی در تهران - آفتاب، بلوک سیمانی در تهران - بومهن، بلوک سیمانی در تهران - پردیس، بلوک سیمانی در تهران - کن، بلوک سیمانی در اسلام شهر، بلوک سیمانی در اسلام شهر - چهاردانگه، بلوک سیمانی در پاکدشت، بلوک سیمانی در پاکدشت - شریف آباد، بلوک سیمانی در دماوند، بلوک سیمانی در دماوند - رودهن، بلوک سیمانی در رباط کریم، بلوک سیمانی در رباط کریم - بوستان، بلوک سیمانی در رباط کریم - پرند، بلوک سیمانی در رباط کریم - صالح آباد، بلوک سیمانی در رباط کریم - گلستان، بلوک سیمانی در رباط کریم - نصیرآباد، بلوک سیمانی در ری، بلوک سیمانی در ری - حسن آباد، بلوک سیمانی در ری - خاوران، بلوک سیمانی در ری - کهریزک، بلوک سیمانی در شهریار، بلوک سیمانی در شهریار - اندیشه، بلوک سیمانی در فيروزکوه، بلوک سیمانی در فيروزکوه - ارجمند، بلوک سیمانی در قدس، بلوک سیمانی در لواسان، بلوک سیمانی در لواسان - فشم، بلوک سیمانی در ملارد، بلوک سیمانی در ملارد - صفا دشت، بلوک سیمانی در ورامین، بلوک سیمانی در ورامین - پیشوا، بلوک سیمانی در ورامین - جوادآباد، بلوک سیمانی در ورامین - قرچک. بلوک سیمانی احمد اباد مستوفی

 

گالری تصاویر محصول
 بلوک سیمانی سبک
تصاویر
بیشتر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
965593
بازدید ماه
91
بازدید روز
6
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.