داکت بتنی پیش ساخته

جمعه بیست و چهارم دی ۰۰
(11)
(0)
داکت بتنی پیش ساخته

ایستا پی گستر عرضه کننده داکت بتنی با قیمت مناسب09128956167

از دستگاه بخار نیز جهت عمل آوری بتن این محصول استفاده میگردد و با توجه به حداقل 10 ساعت بخاردهی به قطعه بتنی به حداکثر مقاومت مورد نیاز میرسد.

در اکثر پروژه‌های ساختمانی استفاده از کانال ها و سازه‌های از پیش ‌ساخته شده اهمیت بسیاری داشته و دارند. از جمله این سازه‌های از پیش‌ساخته شده، که بسیار پرکاربرد هستند، داکت بتنی است. بسیاری از مشکلاتی که در پروژه‌های راه‌سازی، ساخت تاسیسات پل‌ها و زیرگذرها وجود دارد، با استفاده از این سازه مرتفع و برطرف گردیده اند. سهولت اجرای این داکت ها و استحکام بسیار بالای آنها و همچنین تنوع بی نظیری که در تولید این داکت های بتنی وجود دارد، سبب شده است که کاربرد بسیار چشمگیری در بین انواع سازه‌های از پیش ساخته شده داشته باشند. فروشگاه ما، به‌عنوان یکی از مراکز و فروشگاه‌های عرضه کننده‌ انواع سازه‌های ازپیش‌ساخته شده، در نظر دارد که داکت بتنی خود را از طریق وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی معرفی کرده و به‌صورت آنلاین به فروش برساند. این داکت ها از جنس بسیار مقاوم، محکم و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و برای هر کاربردی در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

 

انواع داکت بتنی

داکت بتنی  به دلیل استحکام و دیواره‌های محکمی که دارد، در بخش‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اصولاً به‌عنوان کانال‌های بتنی به‌صورت زیرزمینی و یا دیواری اجرا می‌شوند، از جمله داکت بتنی تاسیسات که در انجام پروژه های راه اندازی، تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی، لوله‌کشی آب و فاضلاب، برق، گاز و تلفن پرکاربرد هستند.

با توجه به همه این کاربردها، داکت بتنی پیش ساخته در انواع مختلفی تولید شده و در فروشگاه ها به فروش رسیده و یا از طریق شرکت های مجری در محل قالب گیری شده و اجرا می‌شوند، از جمله u باکس، جوی آب بتنی پیش ساخته، دال بتنی و .... هرکدام از این داکت های بتنی با توجه به شکل ساختاری، در بخش‌های مختلف قابل استفاده هستند.

u باکس از پیش ساخته شده برای کانال آب به همراه درپوش داکت بتنی مخصوص

u باکس‌ها برای هدایت جریان آب سطحی یا در زیرساخت‌های تاسیسات برای سیم‌کشی بسیار مناسب هستند، چرا که در کف خود شیارهایی دارند که سیم‌ها به‌خوبی در داخل آن‌ها قرار گرفته و با عایق بندی و پوشش دهی و به کاربردن درپوش داکت بتنی به سرعت و با سهولت اجرا می‌شوند.

جوی آب بتنی پیش‌ساخته  در بخش‌ کشاورزی نقش مهم و پرکاربردی دارد، در جایی‌که آب عبور کرده و نیاز است که جذب آب به حداقل و سرعت و فشار عبور آن به حداکثر ممکن برسد، انتخاب این سازه ها بهترین گزینه خواهد بود.

دال بتن‌ها، نوعی سقف یا کف پوش هستند که به‌صورت یکپارچه بوده و از بتن و فولاد ساخته می‌شوند. در پروژه های ساخت و ساز مختلف از جمله: ساخت عرشه، پل های روگذر ماشین رو، کف‌سازی ها و ساخت سقف‌ ساختمان از‌ آنها استفاده می‌شود. در آماده سازی دال بتن از بتن و میل‌گردهای فولادی یا پلاستیکی به کار گرفته می‌شود و به همین دلیل از ضخامت، استحکام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.

از دیگر داکت های بتنی از پیش‌ساخته، می‌توان به درپوش کانال بتنی اشاره کرد که از قالب گیری بتن به همراه میل گرد تهیه شده و دسته ای بر روی تعبیه می‌شود، که به عنوان درپوش کانال آب و یا u باکسها استفاده می‌شوند.

گالری تصاویر محصول
 تولید انواع داکت بتنی در سایز های مختلف
تصاویر
بیشتر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946410
بازدید ماه
1545
بازدید روز
145
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.