دیوار پیش ساخته بتنی

دوشنبه یکم آبان ۹۶
(21)
(0)
دیوار پیش ساخته بتنی

دیوار بتنی خود ایستا چیست؟

امروزه استفاده از دیوارهای آماده در حوزه های ساخت و ساز، گسترش پیدا کرده و به دنبال آن مکان هایی مجهز به دیوارهای پیش ساخته شکل گرفته اند، از مزیت عمده دیوارهای آماده این است که نیاز به آماده سازی در محل اجرا نداشته و لذا دردسر کمتری خواهند داشت.

 

اما در اشاره به یکی از انواع این دیوارها می‌توان دیوار بتنی خود ایستا را نام برد؛ این دیوار از جنس بتنی برخوردار بوده و لذا دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز خواهد بود.از دستگاه بخار نیز جهت عمل آوری بتن این محصول استفاده میگردد و با توجه به حداقل 10 ساعت بخاردهی به قطعه بتنی به حداکثر مقاومت مورد نیاز میرسد.

 

با توجه به اینکه این دیوار بتنی، از ایستایی خیلی خوبی برخوردار است، لذا عنوان دیوار بتنی خود ایستا را روی آن نهاده اند.

 

 

دیوار بتنی خود ایستا

 

مزایای دیوار بتنی پیش ساخته

  • سرعت بالای اجرا
  • قابلیت جا به جایی در هر زمان و مکان
  • ظاهر زیبا
  • قابلیت رنگ شدن و ایجاد تنوع در ظاهر دیوار
  • مقاومت بسیار بالا
  • عمر طولانی
  • قابلیت فروش دیوار دست دوم

 

دیوار پیش ساخته بتنی

 

تولید دیوار پیش‌ساخته بتنی

فرآیند تولید دیوارهای پیش‌ساخته بتنی به صورت زیر انجام می‌شود:

 

ابتدا، پس از طراحی و محاسبات توسط دفتر فنی، قالب‌های مورد نیاز توسط قالب‌ساز طراحی می‌شود. همچنین، آرماتورهای مورد نیاز براساس نقشه‌ها آماده می‌شوند و جهت جاگذاری در قالب‌ها استفاده می‌شوند.

 

پس از ساخت قالب و پوشش روغن قالب، آرماتورها در داخل قالب‌ها قرار می‌گیرند. سپس، اسپیسرها، اتصالات و قلاب‌ها و سایر اجزا نصب می‌شوند و عملیات جوشکاری لازم نیز در همان مرحله انجام می‌شود.

 

سپس، مرحله ریزی بتن آغاز می‌شود. بتن مورد نظر با ترکیبی مناسب از مواد و افزودنی‌ها در داخل دستگاه بچینگ بتن تهیه می‌شود و سپس درون قالب‌ها ریخته می‌شود.

 

پس از ریزی بتن، عملیات آبکاری بتن‌های پیش‌ساخته توسط دستگاه بخار (اتوکلاو) آغاز می‌شود تا بتن به مقاومت مورد نیاز برسد و خواص مکانیکی مناسب را پیدا کند.

 

 

دیوار بتنی خود ایستا

 

بهترین دیوار بتنی خود ایستا

دیوار بتنی خود ایستا، این دیوار که در مراکز مختلف اجرا گردیده و تبدیل به یکی از پرکاربردترین انواع دیوار شده است، از نمونه های مختلفی برخوردار است؛ یکی از آنها دیوار نیوجرسی بتنی است که اطلاعاتی را راجع به آن ارائه خواهیم داد:

در ساخت این دیوار خود ایستا، علاوه بر بتن، از مصالح دیگر مانند سیمان، آب، سنگدانه، میلگرد و برخی از افزودنی های دیگر استفاده شده است.

 

دیوار پیش ساخته بتنی
انواع سازه های یکدست و هماهنگ را توسط این دیوار شکل می‌دهند، به طوری که امکان مشاهده هیچگونه درزی از این سازه ها وجود نخواهد داشت.
فرق آن با سایر دیوارهای بتنی پیش ساخته این است که نسبت به آنها دارای ارتفاع کمتری است.

 

    دیوار پیش ساخته بتنی شرکت طاق گستران

     

     

    تولید انواع دیوار پیش ساخته بتنی در ابعاد مختلف

    تولید نیوجرسی بتنی ارتفاع بلند یا دیوار خود ایستا

     

    خرید دیوار پیش ساخته بتنی

    برای ثبت سفارش خرید دیوار پیش ساخته بتنی یا دریافت مشاوره، از مشاوران ما در «ایستا پی گستر» آماده کمک به شما هستند. مجموعه ما با در اختیار داشتن خط تخصصی تولید بتن آماده و انواع قطعات پیش ساخته بتنی، تامین‌کننده برتر این قطعات در جنوب کشور است. منتظر تماس‌تان هستیم.

     

     

    دیوار بتنی خود ایستا

     

    دیوار پیش ساخته بتنی در تهران

    دیوارهای پیش‌ ساخته بتنی، یکی از راه‌حل‌های مدرن و کارآمد برای ساخت و ساز در شهرها است. در تهران، نیز این نوع دیوارها به دلیل مزایایی که دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

     

    دیوارهای پیش‌ساخته بتنی در تهران به عنوان یک روش سریع و کارآمد برای ساخت دیوارها در مناطق مختلف شهر، مورد توجه قرار می‌گیرند. این دیوارها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ساخت و سبک بودن، امکان نصب سریع و سازگاری با شرایط محیطی را فراهم می‌کنند.

     

    نقشه دیوار پیش ساخته بتنی

    استفاده از دیوارهای پیش‌ساخته بتنی در تهران، به دلیل مزایای فراوانی که دارند، به توسعه پایدار و بهینه شهر کمک می‌کند. این دیوارها قابلیت انعطاف و تغییر شکل دارند و در ابعاد و ارتفاع‌های مختلف قابل ساخت می‌باشند. همچنین، طراحی زیبا و همخوانی با محیط زیست، این دیوارها را به یک گزینه مناسب برای تهیه و حفظ زیبایی شهر تبدیل می‌کند.

     

    از دیگر مزایای دیوارهای پیش‌ساخته بتنی در تهران، می‌توان به سرعت و دقت در اجرا، کاهش هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای ساخت، مقاومت در برابر عوامل جوی و زلزله، قابلیت حمل و نقل آسان و بازیافت‌پذیری آنها اشاره کرد.

     

    در نتیجه، استفاده از دیوارهای پیش‌ساخته بتنی در تهران، به عنوان یک روش مدرن و عملی برای ساخت و ساز، باعث بهبود زیرساخت‌های شهری، کاهش زمان و هزینه‌های ساخت، و افزایش زیبایی و پایداری شهر می‌شود.


    دیوار پیش ساخته بتنی در تهران، دیوار پیش ساخته بتنی در تهران - آفتاب، دیوار پیش ساخته بتنی در تهران - بومهن، دیوار پیش ساخته بتنی در تهران - پردیس، دیوار پیش ساخته بتنی در تهران - کن، دیوار پیش ساخته بتنی در اسلام شهر، دیوار پیش ساخته بتنی در اسلام شهر - چهاردانگه، دیوار پیش ساخته بتنی در پاکدشت، دیوار پیش ساخته بتنی در پاکدشت - شریف آباد، دیوار پیش ساخته بتنی در دماوند، دیوار پیش ساخته بتنی در دماوند - رودهن، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - بوستان، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - پرند، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - صالح آباد، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - گلستان، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم - نصیرآباد، دیوار پیش ساخته بتنی در ری، دیوار پیش ساخته بتنی در ری - حسن آباد، دیوار پیش ساخته بتنی در ری - خاوران، دیوار پیش ساخته بتنی در ری - کهریزک، دیوار پیش ساخته بتنی در شهریار، دیوار پیش ساخته بتنی در شهریار - اندیشه، دیوار پیش ساخته بتنی در فيروزکوه، دیوار پیش ساخته بتنی در فيروزکوه - ارجمند، دیوار پیش ساخته بتنی در قدس، دیوار پیش ساخته بتنی در لواسان، دیوار پیش ساخته بتنی در لواسان - فشم، دیوار پیش ساخته بتنی در ملارد، دیوار پیش ساخته بتنی در ملارد - صفا دشت، دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین، دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین - پیشوا، دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین - جوادآباد، دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین - قرچک.کرج

    گالری تصاویر محصول
     دیوار پیش ساخته بتنی با فونداسیون و ستون
    دیوار پیش ساخته بتنی
     تولی انواع دیوار پیش ساخته بتنی
    تصاویر
    بیشتر
    آمار سایت
    افراد آنلاین
    بازدید کل
    946466
    بازدید ماه
    1601
    بازدید روز
    201
    شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
    دفتر تهران
    تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
    شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
    کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
    کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
    شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
    telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
    تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.