قیمت باکس بتنی

جمعه بیست و سوم دی ۰۱
(16)
(0)
قیمت باکس بتنی

قیمت باکس بتنی و نحوه استفاده و خرید انواع سایز باکس بتنی

آشنایی با انواع باکس بتنی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت باکس بتنی صحبت کنیم، باید در انواع باکس بتنی اطلاعات کسب کنیم. این باکس ها به دو نوع ترافیکی و غیر ترافیکی ساخته می‌شوند.

نحوه تولید باکس های بتنی

همانطور که اشاره کردیم، باکس های بتنی از جمله محصولات از پیش ساخته در کارخانه های تولید بتن می‌باشند. برای تولید باکس های بتنی ابتدا ابعاد و شکل مورد نظر این باکس ها تعیین می‌شود. سپس، بر اساس جزئیات این باکس، مراحل تولید‌ آنها با کمک مواد اولیه حاوی بتن انجام می‌شود. کلیه مراحل تولید باکس بتنی در کارخانه انجام می‌شود و دیگر نیازی به ساخت این باکس در محل ساختمان سازی یا راهسازی نیست.

 

  • امکان ساخت باکس بتنی با ابعاد و شکل دلخواه مشتری

 

 

 

قیمت باکس بتنی 

 

انواع باکس بتنی کدام است؟

قیمت باکس پیش ساخته بتنی چقدر است؟

در حال حاضر، یکی از سوالات رایجی که برای افراد جهت خرید باکس بتنی پیش می‌آید این است که قیمت باکس بتنی چقدر است؟ قیمت باکس بتنی بر اساس نوع باکس، ابعاد و شرایط تولید آن متفاوت خواهد بود. باکس بتنی 3در2 شرکت سایپا

خرید باکس بتنی

به منظور خرید و سفارش باکس بتنی از پیش ساخته شده، ابتدا لازم است که نوع باکس بتنی مورد نیاز خود را تعیین کنید. باکس بتنی ترافیکی و باکس بتنی غیر ترافیکی، هر دو می‌توانند برای افزایش مقاومت یک سازه مورد استفاده قرار گیرند.

کاربردهای باکس بتنی پیش ساخته

همانگونه که گفته شد با توجه به طیف وسیعی که در شکل طراحی باکس بتنی پیش ساخته وجود دارد کاربردهای متفاوتی برای آن‌ها متصور می‌باشیم که از آن جمله می‌توان به:

  • تخلیه طوفان
  • عبور جویبارها
  • سیستم‌های فاضلاب
  • تونل‌های آب و برق
  • آبریزهای بزرگراه‌ها
  • راه آهن
  • محل عبور دام و یا افراد پیاده از زیر بزرگراه‌ها
  • تونل‌های تاسیسات شهری
  • سیستم‌های شارژ آب زیر زمینی
  • پل‌های بزرگراه‌ها با دهانه کوچک و موارد متعدد دیگر اشاره کرد.

همچنین در سیستم زهکشی از باکس بتنی پیش ساخته در زیر جاده‌ها و مسیرها و یا راه آهن استفاده می‌شود که به صورت مدفون در زمین اجرا شده و موجب هدایت آب و بارندگی‌ها از یک سمت به سمت دیگر مسیر می‌شوند و در نتیجه جلوی تخریب این سازه‌ها را می‌گیرند. از طرفی در مقایسه با سیستم‌های قوسی فلزی و یا سیستم‌های تخلیه چند قطعه‌ای با توجه به هزینه نصب کمتر، یک انتخاب اقتصادی محسوب می‌شوند. تمامی باکس‌ بتنی پیش ساخته پس از اجرا، پل‌های محکمی را می‌سازند که از آن می‌توان به عنوان مسیرهای حمل و نقل وسایل نقلیه موتوری و یا حتی قطارها استفاده کرد. همچنین مسیرهای پیاده‌روی نیز می‌توانند بر روی باکس بتنی و زهکش‌های آب سطحی ایجاد شوند. باکس بتنی پیش ساخته به عنوان یک جزء کلیدی در پیشبرد اهداف عمرانی در ایران شناخته شده و در حال حاضر در بسیاری از شهرهای بزرگ از جمله باکس بتنی پیش ساخته در تهران، باکس بتنی پیش ساخته در تبریز، باکس بتنی پیش ساخته در اصفهان و باکس بتنی پیش ساخته در مشهد و دیگر شهرها به کار گرفته می‌شود.

انواع باکس بتنی پیش ساخته

باکس بتنی پیش ساخته معمولا در سایز و شکل‌های گوناگون برای مصارف مختلف تهیه و آماده می‌شود. و همچنین معمولا به صورت جعبه است اما با توجه به نیاز کارفرما می‌توان ساختارهایی با ابعاد مختلف تولید کرد. علاوه بر موارد گفته شده می‌توان باکس‌های بتنی را به نوع ترافیکی و غیر ترافیکی هم تقسیم بندی کرد.
نوع ترافیکی باکس‌ بتنی پیش ساخته جهت استفاده در جاده‌های ماشین رو مناسب است و نوع غیر ترافیکی آن برای مصارف دیگر کاربرد دارد.

 

باکس پیش ساخته راه آهن و جاده و راه بند نیوجرسی ثابت ترافیکی و دیوار پیش ساخته جنس بتنی مرجع سازنده ناصر آقارضایی مرجع عرضه کننده ناصر آقارضایی 09128956167

 

 

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946516
بازدید ماه
1651
بازدید روز
251
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.