نیوجرسی بتنی مفصل دار

پنج شنبه بیست و هفتم مرداد ۰۱
(15)
(0)
نیوجرسی بتنی مفصل دار

تولید نیوجرسی بتنی مفصل دار

تولید و نصب حفاظ نیوجرسی بتنی مفصل دار چهار متری و شش متری آزاد راه تهران شمال

نیوجرسی بتنی مفصل دار برای ایمن‌سازی معابر مورد‌استفاده قرار می‌گیرد که طبیعتاً بیشتر در خیابان‌ها به‌کارگیری خواهد شد. این قطعه معمولاً در سایزهای 1 الی 6 متر کاربرد دارند و به‌طور‌ کلی نصب و جداسازی آنها فوق‌العاده راحت است. نیوجرسی بتنی همان‌طور که از نام آن پیداست، برای اولین بار در شهر نیوجرسی کانادا به‌کارگیری شده است و تولید این قطعه در ایران نیز با نیوجرسی چهار متری همراه شده است. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی نیوجرسی بتنی مفصل دار اطلاعات جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

نیوجرسی بتنی 4 متری مفصل دار

نیوجرسی مفصل دار چیست؟

حفاظ نیوجرسی بتنی مفصلی، قطعه‌ای است که برای هدایت مسیر وسایل نقلیه مورد‌استفاده قرار می‌گیرد؛ این قطعه معمولاً به‌صورت‌های مدولار بتنی و یا در بعضی از حالت‌ها پلاستیکی است. گفتنی است که شکل و شمایل نیوجرسی بتنی مفصل دار به دلیل داشتن زاویه‌های کم، در صورت برخورد خودروها به آنها خسارات کمی را ایجاد می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های دیوار پیش‌ساخته بتنی مفصلی می‌توان به کاهش خستگی چشم رانندگان در اثر برخورد نور خودروهای مقابل اشاره کرد که در‌نتیجه منجر به کاهش صدمات و خسارات می‌شود. البته ناگفته نماند که از این قطعه برای هدایت رودخانه‌ها نیز به‌کارگیری می‌شود و در کنار این مورد برای مراقبت از کارگران پروژه‌های عمرانی نیز استفاده خواهد شد.

 

مصالح تشکیل دهنده‌ی نیوجرسی مفصل ‌دار

برای اینکه این قطعه، باکیفیت مورد‌نظر ساخته و مورد‌استفاده قرار داده شود، باید از مصالح مناسب استفاده کرد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

  • سیمان

این مصالح باید از کیفیت عالی برخوردار باشد تا در نهایت یک قطعه مناسب تولید شود.

  • سنگدانه

استانداردترین سنگدانه‌های استفاده‌ شده در این قطعه باید مطابق با استانداردهای شماره سیصد و بیست استاندارد ملی ایران؛ خصوصاً برای نیوجرسی کوچک شهری باشد.

  • میلگرد

معمولاً از میلگرد A3 در تولید نیوجرسی بتنی مفصل دار استفاده می‌شود؛ چرا‌که از ویژگی مقاومت ایده‌آل برخوردار است.

  • آب

در این دیوار بتنی خود ایستا ، از آب بدون مواد آلی، قلیایی و اسیدی به‌کارگیری می‌شود.

 

  • افزودنی‌ها

در نیوجرسی مفصل دار از افزودنی‌های سیمانی و پودری به‌کارگیری می‌شود تا در ساخت مفصل نیوجرسی مشکلی از بابت پر کردن قالب، دسترسی به سطوح صیقلی و صاف وجود نداشته باشد.

 

نقشه فنی نیوجرسی مفصل دار شش متری

انواع نیوجرسی بتنی مفصل دار

نیوجرسی‌های مفصل دار بر‌حسب نیاز ممکن است در‌ جاهای مختلفی مورد‌استفاده قرار بگیرند که در این صورت به‌کارگیری از انواع نیوجرسی نیاز است. به‌طور‌کلی این قطعه به شکل‌های مختلف استفاده می‌شود که شامل موارد زیر است:

به‌طور‌کلی انواع دیوار بتنی نیوجرسی تا ارتفاع 160و با ارتفاع‌های بلند نیز وجود دارد که بسته به موقعیت مدنظر، از هر‌کدام که نیاز است استفاده خواهد شد.

 

کاربردهای اصلی نیوجرسی بتنی مفصل دار

به‌طور‌کلی این نوع حفاظ‌ها از لحاظ روش ساخت و یا انتخاب متریال به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که از‌جمله می‌توان به حفاظ بتنی نیوجرسی، حفاظ بتنی مسلح نیوجرسی و حفاظ پلاستیکی اشاره کرد. ضمن اینکه این نوع حفاظ‌ها از لحاظ اتصال نیز به چند دسته تقسیم می‌شوند که مفصل‌دار، بدون مفصل، کام و زبانه نام دارند.

حال اگر بخواهیم به کاربردهای اصلی نیوجرسی مفصل‌دار بپردازیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جهت جداسازی کامل خطوط ترافیک
  • جهت تغییر مسیر وسایل نقلیه
  • جهت تعیین مسیر دوربرگردان‌ها
  • جهت در‌نظر گرفتن نیوجرسی بتنی مفصل دار در کنار جاده‌های فرعی
  • جهت رفیوژ میان خیابان‌ها‌ی اصلی
  • جهت جلوگیری از منتشر شدن آتش در موقعیت‌های مختلف مانند باغ، دشت و...
  • جهت تفکیک محوطه‌های صنعتی و شهری
  • جهت تکفیک موقعیت‌هایی مانند پارکینگ‌ها، پمپ بنزین و...

 

مزایای استفاده از مینی نیوجرسی بتنی

احتمالاً در جریان هستید که انواع نیوجرسی مانند نیوجرسی 4 متری مفصل دار، نیوجرسی 6متری مفصل دار و... بزرگ و البته سنگین هستند که با‌این‌حال به دلیل مزایایی که دارند مورد‌استقبال قرار‌گرفته و استفاده می‌شوند. این مزایا عبارت‌اند از:

  • مسلح بودن قطعات نیوجرسی از‌جمله مهم‌ترین مزایای آن به حساب می‌آید و در‌واقع با توجه به اتصالات جانبی‌ای که دارند، امکان نصب با سرعت فوق‌العاده عالی را فراهم می‌کنند.
  • عدم آسیب دیدگی نیوجرسی بتنی مفصل دار بسیار دارای اهمیت است، در‌واقع این قطعه دچار خرابی نخواهد شد مگر اینکه اتفاقات خاصی رخ دهد.
  • اگر به هر دلیلی دیوار پیش ساخته بتنی خراب شود و یا آسیب ببیند، با هزینه‌های پایین قابل ترمیم و جایگزینی است؛ بنابراین دغدغه‌ی خاصی در این خصوص برای استفاده کنندگان نیوجرسی بنتی مفصل‌دار وجود ندارد.
  • به دلیل برخی ویژگی‌ها مانند کاهش انحراف وسایل نقلیه و همچنین جلوگیری از بازتاب نور خودروها در شب، از انواع نیوجرسی بتنی به‌کارگیری خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

 

دیوار بتنی خود ایستا

 

بررسی قیمت نیوجرسی مفصل دار

پر‌واضح است که قطعه‌های مختلف نیوجرسی مفصل‌ دار از قیمت‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که تعیین قیمت نیز بر اساس عواملی مانند وزن در‌نظر گرفته خواهد شد. در‌واقع یکی از مهم‌ترین مواردی که قیمت نیوجرسی بتنی مفصل دار را تحت تأثیر قرار می‌دهد، وزن قالب‌ها است. ناگفته نماند که روش تولید قالب نیوجرسی نیز در تعیین قیمت آن نقش خواهد داشت.

ضمناً ساختار قالب‌های نیوجرسی بتنی نیز دارای اهمیت است و می‌تواند بر قیمت آن موثر باشد؛ همچنین دقت داشته باشید که طول این نوع قطعه‌ها نیز از دیگر مواردی هستند که قیمت نیوجرسی مفصل دار را مشخص می‌کنند. به‌طور‌کلی برای اینکه بتوانید به لیست قیمت نیوجرسی بتنی مفصل دار دسترسی داشته باشید، کافی است به مراکز معتبر مراجعه کنید.

 

منظور از سنگ دال بتنی چیست؟

سنگدال بتنی از مهم‌ترین موارد مربوط به سازه‌ها است که از صفحات تخت تشکیل می‌شوند، البته به مرور زمان از دال‌ کامپوزیت بتنی و یا دیگر انواع سنگدال به شکل انحنادار نیز تولید و مصرف‌شده است. به‌طور‌کلی از این سازه در موارد مختلف استفاده می‌شود که می‌توان در قالب نیوجرسی بتنی مفصل دار نیز به‌کارگیری کرد.

 

سنگدال بتنی ترافیکی از‌جمله قطعاتی است که امروزه برای مقاصد مختلف در پیاده‌روها یا جاده‌ها مورد‌استفاده قرار می‌گیرد که البته کاربردهای دیگری مانند ساخت بالکن، ساخت فونداسیون، ساخت سنگ‌فرش و... نیز خواهد داشت. پر‌واضح است که برای تهیه این نوع سنگدال‌ها باید به مراکز تخصصی مراجعه کرد تا در کنار کیفیت، قیمت‌های مناسب نیز در‌نظر گرفته‌شده باشد.

 

نقشه فنی نیوجرسی مفصل دار چهار متری

خرید نیوجرسی بتنی مفصل دار

با افتخار به اطلاع می‌رسانیم که شرکت ایستا پی گستر، به عنوان یکی از معتبرترین و پیشروترین شرکت‌ها در زمینه فراهم‌سازی نیوجرسی بتنی مفصل دار، آمادگی دارد تا نیازهای شما را در این زمینه برآورده نماید.

نیوجرسی‌های بتنی مفصل دار از طراحی‌های پیشرفته و مقاوم برخوردار بوده و انعطاف‌پذیری بالایی دارند که به راحتی می‌توانند به انواع سازه‌ها و پروژه‌های مختلف تطبیق یابند. شرکت ایستا پی گستر با تکیه بر تخصص و تجربه در این حوزه، آماده است تا به عنوان همکار معتبر شما در خرید نیوجرسی‌های بتنی مفصل دار عمل نماید.

 

تیم ما توسط مهندسان و کارشناسان مجرب، با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت، تضمین می‌کند که نیازها و انتظارات شما در پروژه‌های ساختمانی به بهترین شکل ممکن برآورده شود. هدف ما ارائه راهکارهایی با کیفیت و پایدار برای انجام پروژه‌ها است که به دقت، سرعت و عملکرد بالایی دست یابند.

 

در صورت تمایل به خرید نیوجرسی مفصل دار و همچنین همکاری با شرکت ایستا پی گستر، لطفاً با ما تماس بگیرید. تیم ما در خدمت شماست تا پاسخگوی هر گونه پرسش و نیاز شما باشد و در تحقق پروژه‌های شما همراهی نماید.

 

خرید نیوجرسی مفصل دار در تهران

با افتخار به اطلاع می‌رسانیم که در شهر تهران، شما می‌توانید از خدمات شرکت ایستا پی گستر بهره ببرید. شرکت ایستا پی گستر با تخصص و تجربه خود در زمینه تامین و توزیع نیوجرسی‌های بتنی مفصل دار، آماده به خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشند.

نیوجرسی‌های مفصل دار با انعطاف‌پذیری و عملکرد بالا، مناسب برای انواع پروژه‌های ساختمانی و عمرانی می‌باشند. با استفاده از مصالح با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته، این نیوجرسی‌ها به تناسب با نیازهای مختلف پروژه‌ها طراحی و تولید می‌شوند.


تولید نیوجرسی مفصل دار

 

نتیجه گیری

 

همان‌طور که حتماً متوجه شده‌اید، در این مقاله تمام تلاشمان را به‌کار گرفتیم تا شما‌را با انواع نیوجرسی بتنی مفصل دار آشنا کنیم و با توجه به اینکه از این قطعه در موارد مختلف استفاده می‌شود، باید در‌نظر داشته باشید که برای تهیه آن‌ها حتماً از مراکز معتبر استفاده کنید. به‌طور‌کلی کیفیت ساخت انواع نیوجرسی فوق‌العاده دارای اهمیت است و با توجه به اینکه از این قطعه در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف به‌کارگیری می‌شود، باید به‌طور‌کامل کیفیت ایده‌آل برای آن لحاظ شود.

 

ضمناً تهیه سنگدال ترافیکی و یا دیگر سنگ‌ها مانند سنگ لحد از موارد بااهمیتی است که نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد و اگر در این خصوص تجربه کافی ندارید، بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید؛ همچنین ناگفته نماند که برای دسترسی به قیمت سنگ لحد و یا نیوجرسی بتنی مفصل دار کافی است که از مراکز تخصصی در این خصوص بهره ببرید. نهایتاً پر‌واضح است که به جهت نصب حفاظ نیوجرسی، نیازمند شرکت‌های تخصصی هستید که باید در انتخاب آن نهایت دقت را به‌کار بگیرید.

 

گالری تصاویر محصول
نیوجرسی چهارمتری مفصل دار
تصاویر
بیشتر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946446
بازدید ماه
1581
بازدید روز
181
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.