نیوجرسی سه متری ارتفاع 110

سه شنبه بیست و سوم شهریور ۰۰
(12)
(0)
نیوجرسی سه متری ارتفاع 110

نیوجرسی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80
وزن 2700 کیلوگرم

این تیپ از نیوجرسی ها در راه ها و جاده های بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد و حتما باید به صورت مسلح تولید گردد

شرکت ایستا پی گستر تنها تولید کننده دارای نشان استاندارد ملی ایران است.از دستگاه بخار نیز جهت عمل آوری بتن این محصول استفاده میگردد و با توجه به حداقل 10 ساعت بخاردهی به قطعه بتنی به حداکثر مقاومت مورد نیاز میرسد.

نیوجرسی سه متری ارتفاع 110 یکی از موانع بتنی استاندارد جاده های بین شهری است که با توجه به قسمت نری و مادگی که دارد باعث یکپارچگی بین نیوجرسی ها شده و این امر در برخورد ماشین با نیوجرسی بتنی در خصوص تخریب این مانع بتنی نقش بسزایی دارد

این قطعه بتنی جهت استفاده در اطراف زمین های کشاورزی و زمین هایی که باید محصور شود قابل استفاده است.این قطعه بتنی با توجه به کیورینگ بخار که انجام میشود به بالاترین مقاومت بتن میرسد.عیار نیوجرسی بتنی 400 است .جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت نیوجرسی بتنی تهران با شماره 02177839766 تماس حاصل فرمایین.

سنگ دال بتنی که با شیوه‌ای تخصصی تولید می‌شود، مشکلات متعددی را در روند ساختمان سازی و راه و شهر سازی رفع کرده است. انواع دال بتنی سرعت انجام کار را دو برابر کرده و موجب می‌شوند که اطمینان خاطر بیشتری درباره کیفیت کار به وجود بیاید. این نوع از بتن‌های پیش ساخته که برای سقف یا به عنوان دیوار در برخی موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند در سراسر ایران و جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند که نشان دهنده اهمیت خرید دال بتنی است. پس لازم است با بهترین تولید کننده سنگدال آشنایی کامل داشته باشید.

سنگدال بتنی

کاربردهای خاص سنگدال بتنی را بدانید!

به طور کلی سنگدال‌ها در دو مدل افقی و ایستاده تولید می‌شوند که از مدل افقی برای سقف و کف زمین‌ها استفاده می‌شود و از نمونه‌های ایستاده به عنوان دیوار پیش ساخته استفاده خواهد شد. به همین جهت با قاطعیت می‌توان گفت که تولید کنندگان انواع سنگدال بتنی بار بزرگی را در حوزه ساخت و ساز بر می‌دارند. تولید این نوع از محصولات پیش ساخته نیازمند تخصص و مهارت بالایی است که تنها افراد با دانش بالا در این زمینه از عهده آن بر خواهند آمد. از آنجا که ساخت و ساز به سرعت رو به پیشرفت است، استفاده از دال بتنی و دیوار بتنی بسیار مورد اسقبال قرار می‌گیرد، به همین جهت انواع مختلفی از سنگدال‌ها وجود دارد.

انواع سنگدال بتنی کدام است؟

از آنجا که سنگدال در موارد منعددی کاربرد دارد، تولید کنندگان آن را بر اساس اصول و استانداردهای روز دنیا در انواع مختلفی تولید و عرضه کرده‌اند که عبارت هستند از:

  1. سنگدال ترافیکی
  2. دال بتنی روی کانال
  3. دیوار خود ایستا در انواع مختلف
  4. سنگدال سقفی و....

طبیعتاً ظرفیت و قدرت تحمل دال ترافیکی و دال بتنی روی کانال با انواع دیوار پیش ساخته تفاوت‌هایی دارد که در ظاهر امر مشخص نیست، اما تولید کنندگان زبده از آن مطلع هستند. به همین جهت خرید سنگدال‌ها از تولید کنندگان خبره و باتجربه بسیار اهمیت دارد. لازم به ذکر است که امکان سفارس این نوع بتن‌های پیش ساخته در سایزها و ابعاد گوناگون وجود دارد که به صورت اصولی تعیین شده و قابل سفارش خواهد بود.

نیوجرسی بتنی

سفارش دال به شرکت ایستا پی گستر بهترین تصمیم است!

بدیهی است که امکان خرید بدون سفارش به تعداد بالا برای سنگدال بتنی وجود ندارد، بنابراین لازم است یک مجموعه‌ی حرفه‌ای را بشناسید که در صورت لزوم و نیاز به آن سفارش دهید. شرکت ایستا پی گستر به صورت تخصصی و ویژه در زمینه تولید انواع پیش سازه‌های بتنی فعالیت می‌کند، آماده دریافت سفارش به تعداد بالا بوده و کیفیت تولیدات خود را تضمین می‌کند. شرکت ایستا پی گستر که متشکل از مهندسین و متخصصین با تجربه است سنگدال بتنی را با کیفیت بالا تولید کرده و تا به امروز به عنوان برترین تولید کننده داخلی شناخته شده است.

از آنجا که امکان خرید به صورت آنلاین نیز وجود دارد، کار برای سفارش انواع دال به این شرکت آسان است، پس بدون درنگ به سایت https://istapeygostar.com وارد شوید و پس از کسب اطلاعات لازم و دریافت مشاوره به تعداد مورد نیاز ثبت سفارش کنید.

نقشه فنی نیوجرسی سه متری ارتفاع 110 ایستا پی گستر

 

 

خرید نیوجرسی سه متری

 

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - آفتاب، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - بومهن، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - پردیس، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - کن، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر - چهاردانگه، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت - شریف آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند - رودهن، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - بوستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - پرند، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - صالح آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - گلستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - نصیرآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - حسن آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - خاوران، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - کهریزک، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار - اندیشه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه - ارجمند، بلوک نیوجرسی بتنی در قدس، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان - فشم، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد - صفا دشت، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - پیشوا، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - جوادآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - قرچک.

نیوجرسی سه متری ارتفاع 110 ایستا پی گستر

نیوجرسی بتنی آذربایجان، نیوجرسی بتنی اردبیل ،نیوجرسی بتنی اصفهان ،نیوجرسی بتنی البرز، نیوجرسی بتنی ایلام ،نیوجرسی بتنی بوشهر، نیوجرسی بتنی تهران ،نیوجرسی بتنی چهارمحال، نیوجرسی بتنی خراسان، نیوجرسی بتنی مشهد ،نیوجرسی بتنی خوزستان ،نیوجرسی بتنی زنجان، نیوجرسی بتنی سمنان ،نیوجرسی بتنی شیراز ،نیوجرسی بتنی قزوین، نیوجرسی بتنی قم ،نیوجرسی بتنی کردستان، نیوجرسی بتنی کرمان، نیوجرسی بتنی کرمانشاه ،نیوجرسی بتنی کهگیلویه ،نیوجرسی بتنی گلستان ،نیوجرسی بتنی گیلان ،نیوجرسی بتنی لرستان، نیوجرسی بتنی مازندران ،نیوجرسی بتنی مرکزی ،نیوجرسی بتنی هرمزگان، نیوجرسی بتنی همدان ،نیوجرسی بتنی یزد، نیوجرسی بتنی رشت، نیوجرسی بتنی لاهیجان ،نیوجرسی بتنی کیش، نیوجرسی بتنی سقز ،نیوجرسی بتنی قشم، نیوجرسی بتنی بندرعباس

گالری تصاویر محصول
 نیوجرسی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80وزن 2700 کیلوگرم
تصاویر
بیشتر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
965593
بازدید ماه
91
بازدید روز
6
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.