نیوجرسی مفصلی 4 متری و 6 متری-09128956167

جمعه بیست و نهم اسفند ۹۹
(14)
(0)
نیوجرسی مفصلی 4 متری و 6 متری-09128956167

شرکت ایستا پی گستر اقدام به تولید نیوجرسی های مفصلی بین جاده ای 4 متری و 6 متری فصل دار کرده است(نیوجرسی شش متری و چهارمتری مفصل دار)

تمام محصولات این شرکت مورد تایید وزارت راه است. از دستگاه بخار نیز جهت عمل آوری بتن این محصول استفاده میگردد و با توجه به حداقل 10 ساعت بخاردهی به قطعه بتنی به حداکثر مقاومت مورد نیاز میرسد.

نقشه فنی و لیست قیمت بر اساس نقشه و فهرست بها 99 است

نیوجرسی مفصل دار، قطعه ای است که بیشتر در خیابان ها و به منظور ایمن سازی معابر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه به طورکلی در اندازه هایی بین ۱ تا ۶ متر در دسترس است. نصب و جداسازی این قطعات به راحتی امکان پذیر است و به همین دلیل استفاده از آن به طور گسترده افزایش پیدا کرده است. در همین راستا در این مقاله به معرفی و بررسی بیشتر این قطعه پرداخته و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نیوجرسی شش متری و چهارمتری مفصل دار

نیوجرسی مفصل دار به چه چیزی گفته می‌شود؟

نیوجرسی مفصل دار قطعه ای است که برای اولین بار در شهر نیوجرسی کانادا مورد استفاده قرار می‌گرفت. اولین نیوجرسی تولید شده در ایران، نیوجرسی مفصلی ۴ متری و نیوجرسی مفصلی 6 متری بود که در سال ۱۳۷۵ و به همت وزارت راه و ترابی به مرحله تولید رسید. نیوجرسی بتنی مفصل دار در ایمن سازی معابر، جدا کردن خطوط از یکدیگر، نزدیکی جاده های فرعی، رفوژ وسط خیابان ها و دوربرگردان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قالب نیوجرسی مفصلی به طور معمول در طول هایی به اندازه ۱ تا ۴ تولید می‌شوند. نیوجرسی مفصل دار، قطعه ای مسلح بوده و از اتصالات جانبی به منظور نصب یکنواخت برخوردار است. نیوجرسی های آسیب دیده به راحتی قابل تعویض است که این ویژگی سبب مزیت استفاده از آن در مقایسه موانع ترافیکی شده است. به طور کلی کاهش میزان خسارت ناشی از حوادث بین شهری، جاده ها، کم شدن نورهای آزاردهنده خودروهای مقابل در شب و کم شدن میزان انحرافات از مهمترین اهداف تولید و فروش مفصل نیوجرسی است.

حفاظ های بتنی مفصلی(نیوجرسی)معمولا در طول های 1 الی 6 متری تولید میگردد.سهولت در تعویض نیوجرسیهای آسیب دیده یکی از مزایای این محصول در مقایسه با موانع ترافیکی است.هدف از طراحی نیوجرسی به حداقل رساندن خسارت در حوادث بین شهری،جاده ها و کاهش انحرافات و همچنین جلوگیری از نور آزاردهنده خودروهای مقابل در شب است.وجه تمایز ساخت این محصول در واحد تولیدی آپتوس ایران،بکارگیری فناوریهای نوین نظیر استفاده از بتن خودتراکم،عمل آوری با بخار و تولید به صورت مفصلی است که باعث سهولت در حمل و نقل بوده و قابلیت نصب آن به صورت مکانیزه را امکان پذیر می‌نماید.

قیمت مفصل نیوجرسی

قیمت مفصل نیوجرسی به عوامل متعددی وابسته است. به طور مثال یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت نیوجرسی های مفصلی وزن قالب آنها است. بدیهی است که هر چه قدر وزن قالب نیوجرسی بیشتر باشد، قیمت آن و در نتیجه قیمت تمام شده نیوجرسی های مفصلی نیز بیشتر خواهد بود.

نیوجرسی چهار متری مفصل دار

فروش حفاظ مفصلی بتنی

یا نیوجرسی بتنی با بهترین قیمت ها در ایران. امکان ارسال به سراسر کشور. برای استعلام قیمت نیوجرسی و سایر قطعات بتونی پیش ساخته با شماره های زیر تماس بگیرید.
فروش انواع نیوجرسی‌ های یک طرفه و دو طرفه ( کامل ) با استفاده از بتن با مقاومت و دوام بالا
نیوجرسی یکی از انواع قطعات پیش ساخته بتنی است که کاربرد های متنوعی در صنایع مختلف دارد. فروش نیوجرسی بتونی به دلیل تنوع کاربری و مصرف آن بسیار بالاست. برای خرید حفاظ مفصلی از بهترین ارائه دهنده قطعات پیش ساخته بتنی در غرب کشور همین حالا اقدام کنید.

توضیحات
حفاظ مفصلی بتنی نیوجرسی با نام های بلوک بتنی، بلوک سیمانی، بلوک نیوجرسی و غیره نیز معروف می‌باشند. علت نام گذاری نیوجرسی به این دلیل است که این قطعات برای اولین بار در بزرگ راه های ایالت نیوجرسی آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر

02177839766

 

 

 

 

 

 

 

نیوجرسی مفصلی چهار متری

نیوجرسی مفصلی شش متری

نیوجرسی بتنی

سنگ دال بتنی

نیوجرسی ارتفاع بلند

مانع بتنی ارتفاع بلند

دال بتنی

باکس بتنی

گالری تصاویر محصول
 نیوجرسی مفصلی 4 متری و 6 متری
تصاویر
بیشتر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946404
بازدید ماه
1539
بازدید روز
139
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.