مینی نیوجرسی بتنی ارتفاع 50

۱۳۹۶/۷/۱۸ سه شنبه
(38)
(0)
مینی نیوجرسی بتنی ارتفاع 50
مینی نیوجرسی بتنی ارتفاع 50

نیوجرسی کوچک شهری و قیمت مینی نیوجرسی

 

مینی نیوجرسی بتنی ارتفاع 50 با توجه به رعایت نکردن افراد در معابر شهری و خلاف دور زدن هایی که باعث تصادفات شده استفاده از مینی نیوجرسی بتنی یکی از عامل های مهم در جلوگیری از این امر مهم است.

مینی نیوجرسی بتنی یا نیوجرسی کوچک شهری یکی از قطعات پر استفاده شهرداری ها جهت جداسازی خیابان ها و یا جلوگیری از ورود موتور سیکلت ها به پیاده روها است

سایز مینی نیوجرسی بتنی

 

مینی نیوجرسی بتنی ارتفاع 50

  • نیوجرسی و مینی نیوجرسی :

نیوجرسی یا حصار ترافیکی پیش ساخته بتنی موانع پیش ساخته بتنی است که نوع وازارت راهی آن با پاشنه 80، ارتفاع 110 و طول 300 سانتی متر علاوه بر جلوگیری از انحراف خودرو ها به مسیر مقابل از نور آزار دهنده خودرو های مقابل در شب جلوگیری می‌کند. با توجه به اشغال فضای کمتر و به صرفه اقتصادی بودن نسبت به گاردریل، و با توجه به خطرات ناشی از ورود گاردریل در هنگام تصادفات به درون خودرو، امروزه در ایران و سایر کشورهای جهان تمایل به استفاده از این نوع قطعه بتنی افزایش داشته است. شرکت ایستا پی گستر با قابلیت تولید روزانه 200 متر طول نیوجرسی، تامین نیوجرسی های اتوبان امام علی (ع) و راه های شهر ورامین و شهرری را در رزومه کاری خود دارد.

نیوجرسی ها در ابعاد و اندازه های مختلف و حتی به صورت یک طرفه جهت استفاده در کنارهای جاده های ساخته می‌شوند. پاشنه 40 و ارتفاع 80 و طول 250 سانتی متر، و مینی نیوجرسی های این شرکت با قابلیت عبور لوله 6، با پاشنه 40 و ارتفاع 55 و طول 40 سانتی متر تولید می‌گردد.

طول 40 عرض 40 ارتفاع 55

 

مینی نیوجرسی بتنی

بلوک نيوجرسي بتني کوچک شهری

برای جداسازی معابر و گذرگاه های شهری به کار می‌رود و امکان عبور دادن لوله از داخل آن وجود دارد. همچنین امکان استفاده از شبرنگ ها نیز روی آن وجود دارد.

مینی نیوجرسی: ابعاد این دسته از نیوجرسی ها معادل ( 40*40*50) است. در برخی مواقع جهت مسدود سازی مسیر، نیاز به قطعات کوچکتر و باریک تری داریم، در این مواقع از مینی نیوجرسی استفاده می‌شود.

 

مشخصات فنی نیوجرسی بتنی ; تیپ ۳ (کوچک), خیابان‌ها و مناطق کم‌دید, ۹۰۰, ۰.۶, ۰.۸ ; تیپ ۴ (تبدیل ارتفاع), بزرگراه‌ها و جاده‌های برون‌شهری, ۲۵۰۰, ۰.۷, ۰.۸ - ۱

 

 

 

خریید مینی نیوجرسی بتنی

نیوجرسی کوچک شهری

مینی نیوجرسی

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946357
بازدید ماه
1492
بازدید روز
92
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.