نیوجرسی بتنی دومتری

۱۴۰۰/۷/۲۱ چهارشنبه
(2)
(0)
نیوجرسی بتنی دومتری
نیوجرسی بتنی دومتری

نیوجرسی بتنی دومتری

 

 

  بزرگنمايي:  

فصل اقتصاد - جداکننده یا دیوار نیوجرسی که در ایران به دلیل شباهتش به بلوک سیمانی با نام بلوک نیوجرسی نیز شناخته می‌شود، قطعاتی از جنس پلاستیک یا بتن هستند که برای جداسازی مسیرهای ترافیک جاده‌ای و همچنین مسدود کردن جاده‌ها و معابر به کار می‌روند. تولید نیوجرسی بتنی به گونه‌ای است که اگر خودرویی به آن‌ها برخورد کند، آسیب جدی به آن وارد نشود. نیوجرسی در کنار کاهش خسارات وسیله نقلیه در تصادفات جاده‌ای، به عنوان سیل‌بند، هدایت‌کننده آب رودخانه‌ها و موانع موقتی و امنیتی در پروژه‌های عمرانی نیز استفاده می‌شود. دلیل نامگذاری این جداکننده‌ها به نام نیوجرسی این است که طراحی آن برای اولین بار در سال 1950 در بزرگراه‌های ایالت نیوجرسی انجام شد. از سال 1375 در اکثر سیستم‌های مربوط به راه‌سازی در ایران از نیوجرسی بتنی استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه تولید نیوجرسی بتنی و کاربردهای نیوجرسی و همچنین قیمت نیوجرسی بتنی صحبت کنیم.

 

نیوجرسی بتنی دومتری

آشنایی با روش‌های تولید نیوجرسی بتنی

در تولید نیوجرسی بتنی از مصالح شن، ماسه، سیمان، میلگرد، آب، مواد افزودنی و غیره استفاده می‌شود. برای تولید نیوجرسی بتنی از چهار روش مختلف استفاده می‌شود‌. تعیین طول قالب‌های استاندارد نیوجرسی به طول محل نصب بستگی دارد.

  • تولید نیوجرسی با روش بتن‌ریزی ایستاده

در این روش که به عنوان متدوال‌ترین روش تولید نیوجرسی بتنی شناخته می‌شود، قالب را به شکل سرپا همانطور که قرار است در محل مورد نظر نصب شود، قرار می‌دهند و سپس از بالای قالب شروع به بتن‌ریزی می‌کنند. قالب مونتاژ شده را با قطعات به جا مانده از قالب‌های قبلی می‌پوشانند. تولید با این روش بسیار راحت است و چالش خاصی به وجود نمی‌آورد.

  • تولید نیوجرسی با روش بتن‌ریزی برعکس

از نام این روش می‌توان فهمید که در قالب را به صورت سر و ته قرار می‌دهند و بتن‌ریزی از کف شروع می‌شود. با کمک این روش دیگر هیچ مشکلی برای کف ایستاده پیش نخواهد آمد. تنها چالش ایجاد شده در این روش عملیات برعکس کردن آن با استفاده از دستگاه انجم یل چرثقیل است. برعکس کردن بلوک باید توسط کارگران بسیار ماهر، با دقت و با توجه به نقطه ثقل آن انجام شود.

  • تولید نیوجرسی پیش ساخته در کارخانه

در دو روش قبلی که توضیح دادیم، تولید نیوجرسی بتنی در همان محل نصب صورت می‌گرفت. اما در تولید پیش ساخته در کارخانه بلوک‌های آماده شده با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک با رعایت نکات ایمنی به محل نصب انتقال می‌یابند. بلوک‌ها قبل از منتقل شدن به محل نصب از لحاظ استانداردهای مقاومت آزمایش می‌شوند.

  • تولید نیوجرسی با استفاده از روش سنتی

در این روش همه مراحل تولید از تهیه بتن تا ریختن در قالب با استفاده از نیروی دست و با روش سنتی انجام می‌شود. این روش نسبت به سه روش قبلی وقت‌گیر و قدیمی‌تر است.

قیمت نیوجرسی بتنی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت نیوجرسی بتنی به عوامل مانند نوسانات قیمت سیمان، نوع آن، قالب، ارتفاع، وزن، طول، عیار بتن به کار رفته، نوع میلگرد، پاشنه و... بستگی دارد. در زمان خرید تمام اطلاعات مربوط به کاربردهای نیوجرسی بتنی مشخص می‌شود و قیمت نیوجرسی بتنی بل توجه به مصالح به کار رفته در آن و نوع کاربرد مشخص می‌شود. قیمت سیمان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت بلوک‌های ساختمانی و تولید نیوجرسی بتنی است. قالب‌های نیوجرسی بتنی در انواع مختلفی مانند نیوجرسی ساده، برگردان، برگردان چرخشی، لولایی و مفصلی تولید می‌شوند. هر نوع قالب با توجه به وزنش قیمت متفاوتی دارد. به عنوان مثال قالب‌های دو تیکه از قالب‌های سه تیکه ارزان‌تر هستند. روش تولید و مشخصات فنی هر قالب نیز روی قیمت نیوجرسی بتنی تاثیر گذار است.

عامل مهم دیگر نقشه قالب است. به عنوان مثال تهیه نقشه نیوجرسی دو متری نسبت به نقشه نیوجرسی شش متری به زمان کمتری احتیاج دارد. ارائه نقشه نیوجرسی دو متری و سایر نیوجرسی‌های بتنی توسط نقشه‌هایی که مشتری درخواست کرده توسط تیم‌های مهندسی با تجربه و حرفه‌ای در شرکت‌های معتبر اجرا می‌شود. نحوه تولید نیوجرسی بتنی، نوع وسیله نقلیه حمل‌کننده نیوجرسی بتنی،‌ مکان تحویل قطعات نیوجرسی، کیفیت کار و کیفیت متریال‌های به کار رفته نیزازعوامل دیگر تأثیرگذار در قیمت نیوجرسی بتنی می‌باشند.

نیوجرسی بتنی چه کاربردهایی دارد؟‌

  • کمک به جداسازی خطوط و لاین‌های ترافیکی
  • تفکیک محوطه‌های صنعتی از پارکینگ‌ها
  • تفکیک ایستگاه اتوبوس و ایستگاه تاکسی
  • استفاده در پایانه‌ها، ایستگاه‌ کنار جاده و پمپ بنزین‌ها
  • استفاده به عنوان سیل‌بند و هدایت کننده آب به سمت رودخانه‌ها
  • افزایش دهنده ایمنی در سطح معابر
  • استفاده در جاده‌های فرعی و دوربرگردان‌ها
  • تفکیک کننده محدوده ویلا و باغ
  • جایگزینی مناسب برای قطعات بتنی
  • سبک بودن و امکان جابجایی راحت در مکان‌های مختلف
  • قابل استفاده برای طیفی وسیعی از پروژه‌ها

خرید نیوجرسی بتنی از شرکت ایستا پی گستر

 

نیوجرسی‌های بتنی با ابعاد مختلف کاربرد عمده‌ای در معابر برون شهری و بین‌ شهری دارند و نقش بسزای آن‌ها را در بالا بردن ایمنی‌ راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای نمی‌توان انکار کرد. همانطور که اشاره کردیم این قطعات از ترکیب مصالحی مانند سیمان، سنگدانه، میلگرد، آب و غیره ساخته می‌شوند. شرکت‌های گوناگونی در زمینه تولید نیوجرسی بتنی مشغول فعالیت هستند. برای خرید نیوجرسی می‌توانید به سایت یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده نیوجرسی یعنی شرکت ایستا پی گستر با آدرس اینترنتی https://istapeygostar.com مراجعه کنید. این شرکت علاوه بر تولید انواع مختلف نیوجرسی در زمینه تولید باکس بتنی نیز فعال است و انواع مختلف باکس بتنی پیش ساخته را با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رساند. شرکت ایستا پی گستر برای تولید قطعات بتنی پیش ساخته از بهترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و قالب‌ها استفاده می‌کند‌. نیوجرسی‌های بتنی پس از اتمام مراحل تولید در آزمایشگاه‌های این شرکت توسط تجهیزات پیشرفته بررسی می‌شوند و در صورت تایید نشان استاندارد ملی ایران را دریافت می‌کنند‌.09128956167 مدیر فروش

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946440
بازدید ماه
1575
بازدید روز
175
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.