قیمت نیوجرسی بتنی

۱۴۰۰/۷/۱۰ شنبه
(4)
(0)
قیمت نیوجرسی بتنی
قیمت نیوجرسی بتنی

قیمت نیوجرسی بتنی

قیمت نیوجرسی بتنی حتماً در بسیاری از جاده‌ها و خیابان‌ها انواع نیوجرسی بتنی را در ابعاد و اندازه‌های مختلف دیده‌اید و با کارایی آن‌ها آشنا دارید. ما در این مطلب قصد داریم ضمن پرداختن به چگونگی روش ساخت و تولید انواع نیوجرسی، به اثرگذاری استفاده از نیوجرسی بتنی بپردازیم. در انتها نیز شرکت ایستا پی‌گستر که در زمینه تولید انواع محصولات بتن بخصوص نیوجرسی بتنی فعالیت دارد را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای تهیه نیوجرسی بتنی تهران و کرج از این شرکت اقدام نمایید.

نیوجرسی بتنی دومتری

نیوجرسی بتنی چیست؟

جداکننده نیوجرسی یا دیوار نیوجرسی که در ایران عموماً از جنس بتن و یا پلاستیک محکم و مقاوم ساخته می‌شود، بیشتر به منظور جداکردن مسیرهای ترافیک در جاده‌ها و خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شود که در اثر برخورد وسایل نقلیه با آن‌ها آسیب کمی به خودرو وارد خواهد شد. زیرا این محصول در قسمت لبه‌ها دارای زاویه کمی است و این قابلیت کمک می‌کند به عنوان هدایتگر برگردان عمل‌کرده و در صورت برخورد خسارت کمتری به وسیله نقلیه وارد شود.

اما در خصوص انتخاب نام نیوجرسی برای این محصول باید گفت نیوجرسی بتنی برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ میلادی و در ایالت نیوجرسی آمریکا توسط مؤسسه فناوری استیونز طراحی و تولید شد و به منظور چند لاین‌کردن جاده‌ها مورد استفاده قرار گرفت و پس از این نیز در همه جای دنیا به همین نام معروف شد. با بکارگیری نیوجرسی بتنی یا پلاستیکی در خیابان‌ها و جاده‌ها، وسایل نقلیه می‌توانند مسیر حرکتی خود را به درستی تشخیص دهند و به این ترتیب تا حد زیادی از به وجود آمدن تصادف و ترافیک کاسته خواهد شد.

در ساخت بتن نیوجرسی از چه مصالحی استفاده می‌شود؟

در تولید انواع نیوجرسی بتنی عموماً از مصالح و متریال متفاوتی استفاده می‌شود و این موضوع نیز به کاربردی که نیوجرسی دارد بستگی خواهد داشت. به‌طور کلی در ساخت نیوجرسی بتنی از مصالحی مانند سیمان، سنگدانه، آب، میلگرد A3 و هم‌چنین افزودنی‌هایی که لازم است به بتن اضافه شود، استفاده می‌گردد. از این جهت داخل نیوجرسی بتنی از میلگرد استفاده می‌شود تا بتواند در مقابل ضربه‌ها و کشش و فشاری که به آن وارد می‌شود، مقاوم باشد.

انواع نیوجرسی بتنی

نیوجرسی بتنی با توجه به مکانی که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرد و کاربردی که دارد در سه نوع مختلف ساخته می‌شود. از انواع نیوجرسی بتنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مینی نیوجرسی بتنی

– نیوجرسی بتنی بدون اتصال
– نیوجرسی بتنی همراه با اتصال کام و زبانه
– نیوجرسی بتنی با اتصال مفصلی

طبق مطالعات صورت‌گرفته و آمارهایی که از آن‌ها استخراج شده، نشان داده‌شده در جاده‌هایی که از انواع نیوجرسی بتنی استفاده شده، ترافیک و تصادفات تا حد زیادی کاهش یافته است. اما کاربرد نیوجرسی بتنی به همین موضوع کاهش تصادفات خلاصه نمی‌شود و قابلیت‌ها و کاربردهای فراوان دیگری دارد که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

کاربرد نیوجرسی بتنی

نیوجرسی بتنی علاوه بر تأثیرگذاری در کاهش تصادفات جاده‌ای می‌تواند در حفاظت از عابران پیاده که در کنار خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند و هم‌چنین به عنوان ایجاد موانعی برای مکان‌هایی که در حال انجام پروژه‌هایی موقتی است اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌ها و کاربردهای نیوجرسی بتنی می‌توان موارد زیر را نام برد:

– چند خطه‌کردن اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها
– افزایش ایمنی سطح معابر برای عابران
– استفاده در دوربرگردان‌ها
– استفاده به عنوان موانع موقت
– استفاده به عنوان سیل‌بند و هدایت آب رودخانه
– مشخص‌کردن ایستگاه‌های کنار جاده‌ای
– جلوگیری از پیشروی آتش در جنگل‌ها
– تقسیم‌بندی محوطه‌های مختلف مانند پارکینگ و محوطه کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی
– ایجاد موانع امنیتی ضد تروریستی

در حال حاضر کارخانه‌های متعددی در سطح کشور وجود دارند که در حوزه تولید نیوجرسی بتنی فعالیت می‌کنند. این محصول عمدتاً به ۴ روش تولید می‌شود که در ادامه به طور مختصر به هر یک از این چهار شیوه اشاره خواهیم کرد.

قیمت نیوجرسی بتنی

بتن‌ریزی در قالب ایستاده: در این روش قالب فلزی که مواد بتن داخل آن ریخته می‌شود، به‌صورت ایستاده مونتاژ شده و از قسمت بالای آن بتن‌ریزی صورت می‌گیرد.

بتن‌ریزی در قالب‌های وارونه: در ساخت نیوجرسی بتنی به این روش، قالب فلزی به صورت واژگون تولیدشده و تولیدکننده از کف نیوجرسی شروع به بتن‌ریزی در آن می‌کند.

استفاده از دستگاه اتوماتیک تولید: در این روش از دستگاه‌های اتوماتیک برای این منظور استفاده می‌کنند که علاوه بر صرفه‌جویی در وقت از استهلاک بیشتر دستگاه‌ها کاسته‌شده و به صرفه‌تر خواهد بود.

تولید نیوجرسی بتنی به روش تولید درجا: در این روش تمامی اتصالات قالب به‌صورت دستی و با رعایت استانداردهای لازم انجام می‌شود و بتن‌ریزی داخل آن انجام می‌شود.

چنان‌چه در تهران یا کرج حضور دارید می‌توانید جهت تهیه نیوجرسی بتنی کرج یا تهران به شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، مراجعه نمایید و با توجه به نوع کاربردی که انتظار دارید، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. ما در ادامه یکی از شرکت‌ها و تولیدکنندگانی که در این زمینه فعالیت دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

سایز انواع نیوجرسی بتنی :

1. مینی نیوجرسی بتنی یا نیوجرسی کوچک شهری طول 40 پاشنه 40 ارتفاع 55 سانتی متر وزن 90 کیلوگرم

2.نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 550 کیلوگرم

3. نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 1100 کیلوگرم

4. نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 80 پاشنه 60 وزن 1300 کیلوگرم

5.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 وزن 3000 کیلوگرم

6.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 160 پاشنه 80 وزن 4000 کیلوگرم

7.نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 265 پاشنه 80 وزن 5200 کیلوگرم

8. نیوجرسی چهارمتری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی

9. نیوجرسی شش متری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی

شرکت ایستا پی گستر

چنان‌چه در شهر تهران و یا کرج حضور دارید و برای یکی از مصارفی که در بالا اشاره کردیم نیاز به خرید یکی از انواع نیوجرسی بتنی کرج یا تهران را دارید، ما شرکت ایستا پی گستر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه که در زمینه تولید انواع نیوجرسی بتنی مانند نیوجرسی بتنی دومتری و سه متری، مینی نیوجرسی و تولید انواع سنگدال بتنی ترافیکی و غیرترافیکی و نیوجرسی کوچک شهری و… فعالیت دارد، سعی داشته تمامی این محصولات را با استفاده از به‌روز‌ترین دستگاه‌ها و روش‌های ساخت ارائه نماید؛ به‌طوری که استاندارد بتن‌های تولیدشده این شرکت در آزمایشگاه‌های مجهز به تأیید رسیده است و محصولات شرکت ایستا پی گستر همگی دارای نشان استاندار ملی ایران است. برای اطلاع از تمامی محصولات این شرکت می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://istapeygostar.com مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را کسب‌کرده و جهت سفارش انواع نیوجرسی بتنی تهران و کرج از این مجموعه کمک بگیرید.

شماره تماس مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۹۵۶۱۶۷

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946407
بازدید ماه
1542
بازدید روز
142
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.