نیوجرسی بتنی دومتری

جمعه بیست و سوم مهر ۰۰
(56)
(0)
نیوجرسی بتنی دومتری

نیوجرسی بتنی دومتری

نیوجرسی بتنی دومتری این نیوجرسی بتنی دومتری بصورت مسلح و عیار 400 برای وزارت راه تولید میگردد و همچنین میتوان این محصول را به صورت غیر مسلح هم تولید کرد.از دستگاه بخار نیز جهت عمل آوری بتن این محصول استفاده میگردد و با توجه به حداقل 10 ساعت بخاردهی به قطعه بتنی به حداکثر مقاومت مورد نیاز میرسد.

نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80

بتن محصولی است که از ترکیب سیمان و آب به دست می‌آید و به لحاظ مقاومتی که پیدا می‌کند کارایی متنوعی دارد. سنگدال بتنی یا نیوجرسی بتنی یکی از محصولاتی است که از سیمان تولید می‌شود و جهت پروژه‌های مختلف ساختمانی و محافظتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع سنگدال بتنی که به آن دال بتنی هم گفته می‌شود پرداخته و کارایی مینی نیوجرسی بتنی و نیوجرسی یک متری، دو متری و سه متری و چهار متری و شش متری مفصل دار و نیوجرسی بتنی پاشنه یکطرفه را ذکر کنیم و پی ببریم از هر یک از این محصولات در چه موقعیت‌هایی می‌توان استفاده کرد.نیوجرسی بتنی از ارتفاع ۵۵ سانتی متر تا ارتفاع ۲۶۵ سانتی متر موجود است.

نیوجرسی بتنی دومتری

چنان‌چه در شهر تهران و یا کرج حضور دارید و برای یکی از مصارفی که در بالا اشاره کردیم نیاز به خرید یکی از انواع نیوجرسی بتنی کرج یا تهران را دارید، ما شرکت ایستا پی گستر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه که در زمینه تولید انواع نیوجرسی بتنی مانند نیوجرسی بتنی دومتری و نیوجرسی سه متری ارتفاع 80، مینی نیوجرسی و تولید انواع سنگدال بتنی ترافیکی و غیرترافیکی و نیوجرسی کوچک شهری و… فعالیت دارد، سعی داشته تمامی این محصولات را با استفاده از به‌روز‌ترین دستگاه‌ها و روش‌های ساخت ارائه نماید؛ به‌طوری که استاندارد بتن‌های تولیدشده این شرکت در آزمایشگاه‌های مجهز به تأیید رسیده است و محصولات شرکت ایستا پی گستر همگی دارای نشان استاندار ملی ایران است. برای اطلاع از تمامی محصولات این شرکت می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://istapeygostar.com مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را کسب‌کرده و جهت سفارش انواع نیوجرسی بتنی تهران و کرج از این مجموعه کمک بگیرید.

شماره تماس مدیر فروش: 09128956167-02177839766

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - آفتاب، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - بومهن، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - پردیس، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران - کن، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر - چهاردانگه، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت - شریف آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند - رودهن، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - بوستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - پرند، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - صالح آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - گلستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم - نصیرآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - حسن آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - خاوران، بلوک نیوجرسی بتنی در ری - کهریزک، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار - اندیشه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه - ارجمند، بلوک نیوجرسی بتنی در قدس، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان - فشم، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد - صفا دشت، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - پیشوا، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - جوادآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین - قرچک.

گالری تصاویر محصول
 نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 وزارت راهی مسلح
تصاویر
بیشتر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946325
بازدید ماه
1460
بازدید روز
60
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.