نیوجرسی بتنی یک متری09128956167

سه شنبه بیست و نهم تیر ۰۰
(4)
(0)
نیوجرسی بتنی یک متری09128956167

نیوجرسی بتنی یک متری با توجه به وزن جز موانع بتنی سبک و تیپ 2 حساب میشود و برای جداسازی خیبان های داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.این تیپ نیوجرسی ها به صورت مسلح و غیر مسلح قابل تولید است

نیوجرسی بتنی

نیوجرسی بتنی چگونه تولید می‌شود؟

برای تولید این دیوار بتنی کاربردی، به مواد اولیه نیاز است. این مواد اولیه عبارتند از: سیمان، شن، ماسه، آب خالص و عاری از هرگونه آلودگی و مواد عالی یا اسیدی و بازی، میلگرد، مفصل های آهنی که توانایی تحمل ضربه های قدرتمند را دارد و ترکیباتی که باعث افزایش قدرت چسبندگی بتن و استحکام دیوار بتنی بشود.

بعد از تهیه مواد اولیه، در کارخانه ها از روش های متفاوتی برای تولید این دیوار های بتنی استفاده می‌شود. که این روش ها عبارتند از:

  1. تولید به روش سنتی و با استفاده از دست.
  2. تولی به روش تولید درجا، که این روش ترکیبی از روش سنتی و مدرن است.
  3. تولید نیوجرسی بتنی به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک، در این روش تنها مرحله ای که توسط دستگاه انجام نمیشود، تولید بتن است.
  4. تولید دیوار بتنی به صورت بتن ریزی در قالب های وارونه، همانطور که از نام این روش پیدا است، قالب را به صورت وارونه از بتن و دیگر مواد پر می‌کنند و بعد از خشک شده، دیوار بتنی تولید شده را به وسیله جرثقیل جابجا می‌کنند.
  5. تولید دیوار بتنی در قالب های عمودی، در این روش با ریختن مواد بتنی در قالب های ایستاده و استفاده از مرکز ثقل و چرخاندن دور آن، قالب به طور کاملا یکدست از مواد پر می‌شود.

تمامی این روش های تولید باید زیر نظر مهندسان حرفه ای و کاردان انجام شود تا علاوه بر اینکه قطعه ای مستحکم و با طول عمر بالا تولید می‌شود، هزینه های تولید نیز کنترل شود.

نیوجرسی بتنی را در ابعاد متفاوت و برای کاربرد های گوناگون تولید می‌کنند. اگر شما نیز در پی تهیه این دیوار های بتنی هستید، بهتر است دیوار بتنی مناسب با کار خود را در ابعاد مد نظر سفارش دهید.

نیوجرسی بتنی یک متری

نیوجرسی ارتفاع 80 , نیوجرسی ارتفاع 110 , نیوجرسی ارتفاع 160 ,نیوجرسی ارتفاع 70

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
آمار سایت
افراد آنلاین
بازدید کل
946431
بازدید ماه
1566
بازدید روز
166
شرکت ایستا پی گستر تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی شهری و بین شهری و دیوار پیش ساخته بتنی و باکس بتنی و سنگدال های ترافیکی و غیر ترافیکی و قطعات بتنی
دفتر تهران
تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی، نبش کوچه فیضی تلفن تماس :02177839766
شماره تماس مدیر فروش : 09128956167
کارخانه شماره 1: تهران کیلومتر 6 اتوبان تهران ساوه
کارخانه شماره 2: قزوین ابیک
شماره تماس مدیر کارخانه : 09124553450
telegramfacebookinstagramwhatsuprubika
تمامی حقوق این سایت متلق به شرکت نیوجرسی بتنی ایستا پی گستر است.